Soliga dagar

2010-05-23 ? 23:01:05
LETAR DU EFTER MIN BLOGGSHOP? KLICKA HÄR

Jag fullkomligt ÄLSKAR dessa dagar!
Igår gjorde jag några ärenden, Apoteket och secondhand. Hittade en jättefin topp :)
Sen låg jag i Slottskogen med mamma och syster och kollade på löparna i Göteborgsvarvet. Vi gick runt lite där de sprang, mellan starten och målet, tittade på uppvärmningen och låg i gräset och solade.
Fick en hel del färg!

Jag igår

På kvällen var det dags för spontanfest i Göteborg! Riktigt kul! Träffade massor av människor som jag känner :)

Idag spenderades också i Slottskogen, med mamma. Vilket resulterade sig i att jag nu har en assexig shortsbränna:


awesome...
(ljuset får det att se lite rött ut, men oroa er inte, jag har inte bränt mig ;P)

Får se till att jämna ut den imorgon, inför studenten. Riktigt nära nu!

Condecos uteservering med pappa och syster på eftermiddagen och sen blev det matteplugg med Mikaela på balkongen. Kvälssol <3

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: