Slutbetyg och sommarvärme

2010-05-19 ? 15:02:49
LETAR DU EFTER MIN BLOGGSHOP? KLICKA HÄR

Varför satte jag mig ens framför datorn när det är så fint väder? 25 grader!
I skolan idag fick jag reda på att jag får MVG i Naturkunskap A, Naturkunskap B och i Staden&Framtiden.
Känns riktigt bra! Läser 8 ämnen den här terminen, och har en så länge fått reda på 5 MVGn :)
Trots att jag är en sådan person som sällan blir nöjd, känner jag mig stolt.
Genom det sista året på gymnasiet har jag fått lära mig att ibland måste jag acceptera ett VG på en inlämning eller ett prov, för man kan inte vara bäst på allt.

Det blev en fika/matteplugg på Rosa Panterns uteservering med Sanna och Mikaela.
Åh vad jag älskar vädret!
Ge oss det nästa fredag så är jag supernöjd!

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: