Stress

2010-03-18 ? 17:03:49
Jag är så stressad i dessa dagar.
Måste skriva klart projektarbetet och har även andra skolarbeten att tänka på.
Samtidigt så försöker jag hinna med att träffa mamma och pappa lika mycket, få klart allting inför studenten och så jobbar jag minst 3 kvällar i veckan.
Det blir lite mycket ibland och ibland säger kroppen till.
Nu har jag fått magkatarr, huvudvärk och mår illa. Jag ringde till jobbet idag och sjukanmälde mig, men projektarbetet kan man inte sjukanmäla sig till, så det måste skrivas ändå.

Idag har jag hunnit med att:
Skriva på projektarbetet hemma
Träffa min syster och köpa presenter till kusinvitamin som fyller år i helgen
Gå till Telenor och säga upp mitt abonemang
Hitta ett par sjukt balla skor som jag vill ha på studenten
Åka till skolan för att skriva på projektarbetet



Det känns inte som så mycket saker, men nu är klockan redan 17.00. Ändå gick jag upp jättetidigt imorse.
Tiden går fort.

// Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: