Fyndar bland mammas kläder

2010-03-06 ? 17:20:44
Mamma har två påsar med kläder som hon inte vill ha.
Jag fyndar :)


Kofta från In wear
Lila topp från Mexx

Jag ska klargöra någonting; varken strumbyxor eller leggings är byxor. Nej, det är det inte.
Det är speciellt inte okej att använda halvgenomskinliga strumpbyxor som byxor, som jag såg en tjej göra förra sommaren, på stan. Man såg rakt igenom.
Men nu kommer vi till det jobbiga. Det hade ju varit så jäkla smart om det hade varit byxor, för de sitter ju så satans bra.

Vilka strumpbyxor/tights/leggings går att använda som byxor?
Tips någon?

// Idabod
Kommentarer
maria

Hej! Vilken fin blogg du har :-)

Klicka gärna in till mig och anmäl dig till veckansblogg. imorgon dras 5 finalister av de som har anmält sig. Vinnaren får fri länkning med bild på min blogg en hel vecka! Kram

2010-03-08 @ 16:23:40
URL: http://mariasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: