Grill del mundo

2010-03-28 ? 14:57:13
Igår var jag hemma hos pappa. Min farmor och faster hade kommit ner till Göteborg för att se och hjälpa till lite med vår relativt nya lägenhet.
Det sattes upp vita gardiner bakom de gråa och så flyttade vi runt krukorna i fönstret.

Pappa fyllde år för ett tag sedan och eftersom att de inte var nere i Göteborg då så åt vi tårta och drack kaffe.

Sen åkte jag till mamma för att göra i ordning mig för en kväll med Hanna.
Vi satte oss på Chez och drack ett glas vin innan vi drog vidare till Grill del mundo.


Ett helt underbart ställe som tyvärr går i konkurs och stänger ner den 29 Maj.
Det kändes som att man var med i en film eller en teaterpjäs! Gamla fotografier, massa klockor, böcker, kuddar, randiga väggar, speglar, växter i taket m.m.
Mysrummet var underbart.

Bra kväll med Hanna helt enkelt. Tack <3
/i
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: