THERE'S A BAND IN OUR CELLAR BABY

2010-07-08 ? 21:10:55
Har inte uppdaterat, för jag har varit upptagen med att vara sjuk och att umgås med folk (underbar kombination)
I förrgår vad jag så sjuk att jag somnade 21.00 på kvällen - vaknade 07.30 dagen efter.
Följde med pappa för att fixa nytt pass, tog en fika och sen tog jag vagnen hem för att lägga på mer pengar till parkeringsbiljetten åt honom. När jag kom hem upptäckte jag att jag inte hade några hemnycklar - utelåst, awesome.
Tog vagnen till Sandra och hängde på hennes balkong med knäckebröd och go musik.

På kvällen kom Maitane, Jet, Benjamin och Sandra över till mig för att kolla på Spanien - Tyskland.
Efter det åkte Benji hem och vi andra kollade på She's the man tills vi insåg att Jet skulle missa sin sista buss.


Sandra och Maitane tog vagnen, Jet sov över.

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: