LET'S CONSPIRE TO IGNITE

2010-07-12 ? 21:28:28
Jag satt nyss och läste runt på lite olika bloggar och stannade vid en text.
"Storlek har ingen betydelse". - Amanda Rosendes blogg

Ett extremt återkommande, men alltid så betydelsefullt och diskuterat område. Många människor har många åsikter inom detta område.
Själv har jag aldrig haft några omfattande negativa tankar om min kropp. Jag har alltid varit nöjd, bortsett från några småsaker som jag har varierande åsikter om.
Men jag har i alla fall kommit på mig själv att på senare år se på alla kvinnor som vackra på sitt sätt, oavsett storlek. Kroppar är fina!

Och sen några alldeles för visa och klyschiga ord.
Livet är för kort för att oroa sig för att man inte duger. Livet är för kort för att lägga ner tid på de som behandlar en illa.
Ditt liv är för kort för att inte levas som du vill.


//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: