OCH EGENTLIGEN ÄLSKAR DU INTE MIG

2010-07-13 ? 12:35:20
Det regnar. Massor. Jag älskar regn!
Var ute på en powerwalk förut. Förkylningen har ännu inte lagt sig, så jag vågar inte gå till gymmet.
När man inte kan gå till gymmet, inte har något jobb och inte har några speciella tider att passa så blir livet väldigt rutinlöst. Och i mina ögon, väldigt trist. Jag menar inte att jag har speciellt tråkigt på vardagrna, jag sysselsätter mig med allt möjligt: träffar kompisar, shoppas, tecknar, jobbar i photoshop, städar osv. Men det räcker liksom inte riktigt.
Jag ska sätta upp tre mål för sommaren:
* Lära mig spela gitarr
* Börja sälja via bloggen
* Återuppta mitt pianospelande


Foto: Jag
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: