HVORDAN?

2010-07-09 ? 11:41:50
Jag har glömt berätta vad jag gjorde kvällen efter att jag kommit hem från Roskilde!
När jag var på Roskilde gick mamma på en lägenhetsvisning. Det visade sig sedan att hon fick den här lägenheten.
Så jag och hon tog en sväng till det nya huset för hon skulle visa hur området såg ut. Verkar bra, helt okej! Gillar att det är tegelhus, mycket finare än husen vi bor i nu.
Har inte sett den innuti än, men jag tror att sovrummen är lite mindre än de vi har nu. Lägenheten ligger dessutom inte lika centralt. Men det är bra förbindelser med buss och spårvagn och lägenheten är större än den vi har nu.

Efter det gick vi ner till Avenyn för att äta kvällsmat. Kinesisk buffé blev det. Gott, men efterrätten var alldeles för söt! Friterad banan, blää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: