DANISH

2010-07-30 ? 23:58:02
Har spenderat ett helt dygn hemma hos Maitane.
Kom dit vid 16.00 tiden på fredagen och sprang på danskarna på vägen, så de slapp använda karta för att hitta till Maitane.
Eftermiddagen var relativt chill och danskarna är så himla sköna och roliga. Pannkakor och köp av alkohol, som danskarna tyckte var väldigt dyr.

Fest på kvällen. Flera nya ansikten. Waah vad det festades, galet högljutt dessutom..
Blev lite för mycket för min del dock. Sängen blev min. Vaknade tidigast av alla imorse.

Och HERREGUD vad det har regnat! Hela natten, hela morgonen, hela dagen till och med.
Lange och Jet sprang ut i underkläder, jag och Maitane sprang efter. Vi hittade dem badandes i fontänen på Järntorget. Maitane joinade och jag höll i filmkameran.
Torkade hemma hos Maitane och åkte senare iväg för att säga hejdå till Frederik på stationen. Glömde helt bort att Fredrik (notera skillnaden i stavningen, alltså inte samma kille) låg kvar och sov i lägenheten. Innelåst dessutom, för man måste ha nycklar för att öppna lägenheten även inifrån.
Detta insåg vi inte förrän vi nästan var hemma igen.

Käkade mat som vi köpt och kollade på Elf. Älskar den filmen, så himla rolig!

Lämnade Maitanes lägenhet runt 17.00 för att byta om och åka till gymmet.

Nu sitter jag här, regnet smattrar utanför och jag ska sova.

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: