KVARGLÖMD

2010-12-28 ? 15:04:35
Jag tar en blogg-snabbis.
Somnade sent igår, för att jag satt uppe och pratade med Daniel. Blev väckt idag av att pappa ringde och undrade när han skulle hämta upp mig. Jag hade glömt att vi skulle till IKEA.
Har fått lite grymma idéer till mitt rum, men köpte bara en ljusstake på IKEA. Syster fick fler grejer till sitt rum. Men min ljusstake då, en likadan som jag redan har två utav fast de är båda i olika storlekar. Och den här skulle vara ännu större. Men den betalades, Här 99 kronor, och glömdes på något sätt kvar i affären.
Känn sådär kul.
Köpte i alla fall varsitt hyllplan till mig och syster på Byggmax. Kommer bli grymt!
.
Nu ska jag strax iväg hem till mamma för att tvätta och sen dra till gymmet.

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: