GIVE ME HELG

2010-12-16 ? 20:06:07
Idag har jag varit extremt extreemt trött.
Skola från 10-13. Var trött redan då.
Lunchen var i alla fall bra. Sushi helt själv, men lite pluggande samtidigt.
Kändes avkopplande.
.
Sen tog jag mig bort till Masthuggstorget för att gå på ett teaterseminarie med klassen. Det var folk ifrån Goodbye horses som vi pratade med - Intressant och jag fick massor av inspiration.
Jag hade dock extremt svårt att hålla mig vaken och jag kunde verkligen ha somnat.
.
Efter det rörde jag och Caroline våra ben till Haga för att ta en fika och diskutera pjäsen vi jobbar med som ska ha premiär i Januari.
Blev en lagom lång fika och ganska många nya idéer.
.
Nu har jag nyss käkat och strax bär det av till gymmet så att jag kan koncentrera mig bättre på plugget som måste göras ikväll...
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: