VALET 2010

2010-08-30 ? 18:28:59

Var på stan tidigare idag med min syster för att fixa mammas present. På vägen hem gick jag förbi många av de valstugor som står ute på stan. Samlade på mig lite papper från Vänsterpartiet, Folkpartiet och Fi. Bara socialdemokraterna och Miljöpartiet kvar. Ska rösta för första gången i år, gäller att samla på mig information om de olika partierna!

Vet du vilka du ska rösta på? Och varför ska du rösta på dem?

Du som inte bestämt dig (precis som jag) kan göra lite olika test för att se vart du ligger.
T.ex här och här.
Det ska jag göra nu i alla fall!

//Idabod

Kommentarer
nadia / palefeather

Jaa! Läs de andra också, du kommer inte ångra dig! :D

2010-08-30 @ 20:40:14
URL: http://palefeather.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: