LITE OM MIG

2010-08-16 ? 21:38:54



Du heter:
Ida

Smeknamn: Idis och Shakira 
Låt som när du är ledsen sörjer till: För sent för Edelweiss - Håkan, eller What if you - Joshua Radin
Beroende av: Familj, vänner och frukt

Vad tror folk om dig? Att jag alltid är glad. En del tror nog också att jag är väldigt tjejig.

Stämmer det? Glad är jag oftast, men tjejig känns inte som en typisk egenskap för mig

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår, mina ögon och min rumpa haha

Hur imponerar man på dig? Är självsäker, har en speciell talang eller om man bjuder på sig själv
Brukar du skratta för dig själv? Haha ja det är klart!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Hej, jag åker tåg och har tråkigt så om du är sugen på en pratstund lr frågor om vad du gillar mest i hela världen så ring! ;)" - Marcus

Var bor du? Göteborg

Trivs du där? Absolut!

Hur svarar du i mobilen? "Ida"

Vem ringde du senast? Minns inte just nu, men Sanna var den som ringde mig senast

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon undrade om jag ville ses.
Antal timmar sömn inatt: ca 8 eller 9

Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: Om jag måste
Hur känner du dig nu: Helt okej. Antibiotikan som jag går på just nu och salvorna jag använder får mig att känna mig som en sjukling, men jag klarar mig.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart vit eller grå

Vad tycker du om fötter: Inget jag gillar direkt, men helle inget jag brukar tänka så mycket på

Vad saknar du: Att ha alla mina vänner och familj hemma, att ha mer rutin i vardagen

Hade du en bra kväll igår: En mysig kväll ja!

Favorit dryck på morgonen: Juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: Ganska sent, runt 00.00 minst

Är du blyg? Nej
Sysslar du med någon idrott: Jag gymmar :) 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag vet inte. Jag tror att man kan bli intresserad, men inte kär vid första ögonkastet

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Haha, ha sex for sure

Är du nöjd med ditt liv: Ja, men jag har mycket kvar jag vill göra

Är du bortskämd: Nej, men är älskad och har hjälpsamma och omtänksamma föräldrar 
Vad gör du i morgon: Vi får se, kanske blir ölbingo på Kontiki på kvällen!

Vad är det värsta du vet? Diskriminering, svek, svaghet och skoningslös egoism

Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut!

Vad är det finaste du fått? Kärlek 
En speciell dag du minns: 10 Januari 2008

Du samlar på: Ringar

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Håller det ofta inom mig själv, men annars blir det Sanna eller pappa
När grät du senast: Hmm.. Senast jag grät på riktigt var när jag fick reda på att Mange dött

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åka på en grym kryssning, resa massor, starta företag och sen spara spara spara!

Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Ja

Är du musikalisk? Ja det är jag. Kan spela piano, horn och noter är inga problem. Målet är att lära mig gitarr och munspel! Lars, kom hit och lär mig!

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Nej inte längre!

//Idabod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: