THE PAST

2010-08-11 ? 11:17:47
 
 
Igår åkte jag och Marcus med min pappa och Annalena till Marstrand.
Kändes riktigt härligt att vara tillbaks! Har inte varit där på hela sommaren.
Jag och Marcus köpte varsin toast och sen gick till grönsaksståndet för att se om de hade Pink lady-äpplena som jag beskrivit för honom på bussen dit.
Tjötade lite med bröderna i ståndet, har ju ändå jobbat där 2 somrar. De är så himla goa verkligen! Och Pink Lady äpplen hade de dessutom. Snuskigt goda är de!
Vi satte oss i solen och käkade våra toast och äpplen innan vi tog en sväng till piren för att bada.
  
 
Hann gå lite i affärer och sen åkte vi med pappa och Annalena hem i bilen.

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: