ÖLBINGO?

2010-08-18 ? 09:40:27
  
Kontiki igår. Sanna vann som sagt en gitarr!

Sandra Törn kommenterade mitt förra inlägg med en fråga om hur "ölbingo" går till.
Det är väldigt enkelt. Man spelar bingo och dricker öl helt enkelt. Men jag tror att det bara kallas "BIngokväll" där numera. Eftersom att alla inte dricker öl, så är det väl mer en vanlig bingokväll... Som i och för sig är allt annat mer än vanlig. Det är rökmaskin, dålig engelska, kontrollfrågor, lyckohjul, dödsmaskin, knasiga priser och rolig musik.
Bingokväll på Kontiki, tisdagar - Kom dit och testa helt enkelt!

//Idabod
Kommentarer
♥ Sandra Törn ♥

SV: Tack för svaret! ;)

Jag tänkte mer på eftersom bilbingo går till på ett speciellt sätt så tänkte jag att just ölbingo hade speciella regler det med.. :)



Låter kul hur som haver. :)

2010-08-18 @ 18:17:30
URL: http://sandratorn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: