NYA SLINGOR

2010-08-31 ? 20:58:37
Idag har varit en lång dag. Gick upp 08.20 för att äta frukost och sen åka till frisören. Först kände jag mig väldigt nöjd med slingorna. Nu känns mit hår grått. Men det blir nog bättre om ett tag då det får en finare färg när den blandas med mitt naturliga som växer ut. Tycker det känns kort dock. Jag sparar ju till långt :(

Tog bussen till Maitane och hängde där ett tag. Kollade upp tågtider till Köpenhamn.
När klockan blev 14.30 styrde vi våra steg mot Humanisten för att gå på introduktion. Hann kika in i en affär för att kolla present till Rasmus, Anders och Katrin också.

Introduktionen var helt okej. Första lektionen är imorgon. Nu får vi se hur det blir att börja på universitetet!

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: