LAAAAAA LALALALA LALAAA

2010-08-09 ? 01:55:52

Titta så fina saker min mor köpt till mig i Italien.
  
En väska, ett armband och ett midjeskärp :)

Jag och syster åkte hem till pappa vid 22-tiden. Jag gick direkt hem till Kristoffer.
Han har fått lite mer ordning i lägenheten nu. Sist jag var där, i förrgår typ, så failade de med att sätta ihop lådorna till en bänk, hade sönder två skruvar när de satt i och sen käkade vi varsin pizzabit. Tror de fick ordning på det mesta ändå tillslut. Hoppade ut genom fönstret och tog den korta vägen hem igen.
I alla fall, den här gången satte vi oss i soffan och kollade på Oldboy.

En av de.. Ja vad ska man säga? Underligaste, äckligaste och mest speciella filmer jag sett.
Kul att ha sett den, kommer dock inte göra om det. haha.

Nu har jag kommit hem igen, vi lyckades tillslut slita oss ur vårat samtal och Kristoffer insåg att endast kommer få ca 4 timmars sömn till jobbet imorgon.
Jag har det bra, jag är arbetslös......................................
Godnatt.

//Idabod

Kommentarer
m a ti ld a

jag köpte en ny jeansklänning igår, och vill veta din åsikt :) själv så älskar jag den.. men vad tycker du?

2010-08-09 @ 13:49:43
URL: http://sparklegirl.blogg.se/
m a ati ld a

Har du sett Isadoras höstnyhet? Graffiti Nail Top. Vad tycker du? :)

2010-08-09 @ 18:11:47
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: