KEEP IT

2010-08-19 ? 17:22:45
Jag har precis kommit hem från en fika med Elin. Det var extremt längesedan vi sågs!
Ni som har läst tidigare inlägg på min blogg kanske känner igen namnet Elin och då kan jag säga att ja, det var den här tjejen som jag åkte med till London för att se Johnny Depp. Varsin autograf kom vi ju hem med också!
Du kan läsa om det här
I alla fall. Vi tog en fika på Talang. Varsin god macka och så delade vi på en "Talangboll"
 
Riktigt billigt och riktigt gott. Prisvärt café med trevlig personal!

När vi spenderat 3 timmar på cafét, åt att diskutera drömmar och mål, gick vi runt en tur i stan. Jag behövde köpa kollegieblock men tycker att det är lite dyrt.
Hittade några superfina turkosblå (precis vad jag ville ha) på Bokia. Det stod såhär:
Kollegieblock
Plastförpackning
A4 25kr


Jag tog upp en av alla plastförpacningar, räknade det till 5 stycken block och tänkte att det var billigt!
Slängde även med en markeringspenna. Står i kassan och inser att jag betalar 143 kronor.

Kalla mig snål, men imorgon åker jag och lämnar tillbaks dem och köper 4 stycken vita på Clas Ohlson för 13 kronor styck!

//Idabod
Kommentarer
Sofie

Ja shortsen är underbara! Tröjan är från monki den också :)

2010-08-19 @ 17:41:35
URL: http://thirdchapter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: