DONKEYBOY

2010-08-11 ? 11:38:18


Frågade min mor om hon ville gå på Donkeyboy med mig igår. Hade tänkt att jag kunde gå med Sandra, men hon svarade inte. Mamma sa att hon var för trött.
Okej, 50 minuter kvar tills de börjar spela. Vem bor i stan? Smsde Thomas. Han var redan där, kollade på Timo vid Götaplatsen.
Tänkte ta 13, men den körde bara rakt förbi mig och en annan kille som skulle med. Tog bussen till Valand istället.
Hittade Thomas, Niklas, Danielle och en tjej till, förlåt men jag minns inte namnet.
Läääängesen jag träffade både Thomas och Niklas.

Donkeyboy var bra. Sådär goa att lyssna på liksom.
Vi gick upp mo Avenyn efteråt och satte oss på några stolar utanför 7eleven. Carola spelade på scenen bakom Poseidon.
Thomas köpte en magnum, Niklas blev sugen och frågade vad den kostade.
"42kr" svarade Thomas.
Haha
Niklas gick in.
"Ska säga att hon ska säga att den kostar 42?"
Jag: "Haha ja gör det!"
Thomas springer in utan att Niklas ser och säger till tjejen i kassan att hon sa säga att den kostar 42kr. SPringer ut igen.
Alla ställer sig på tå utanför för att se in på Niklas reaktion när hon säger "42kr".
Niklas kommer ut med en drickyougurt i handen, och skrattar. "Jag tyckte det var så konstigt när jag kom fram där, och hon stod och såg helt glad ut. Och sen säger hon 42kr, jag ba haha va?! Sa du att hon skulle säga det?"
Haha jättekul var det faktiskt.

Niklas föräldrar kom och han gick med dem, vi andra satt kvar tills de stängde. Sen gick jag och Thomas ner till Korsvägen och jag tog 6an hem.

//Idabod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: