CLEANING OUT MY CLOSET

2010-08-16 ? 14:16:02
Nu har jag börjat min garderobsrensning!
Inte långt kvar tills vi flyttar igen (med mamma). Måste snart börja packa ner allti lådor.
Ska jag vara ärlig är jag ganska så trött på att flytta. Trött på att inte ha ett enda hem, där man bott länge, gjort till sitt eget och där man ska bo ett tag till.
Det var ett tag sedan jag hade de så nu.
Men den här flytten kommer i alla fall bli den sista på ett långt tag, kanske till och med den sista innan jag skaffar eget. Så nu ska jag se till att göra den nya lägenheten och det nya rummet till mitt eget. Jag ska trivas som fisken i vattnet!
Alla möbler jag har hos mamma nu ska med, men en del kläder får åka nu känner jag. Jag har för mycket som jag inte använder.
Kika in på mina auktioner på Tradera och se om det finns något som faller dig i smaken.
Mer kommer!
  
Du hittar auktionerna här
//Idabod
Kommentarer
Nabil El Alaoui Sossey

Du ser extremt bra ut, Ida.

2010-08-16 @ 16:03:44
URL: http://www.farbrornabil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: