ATT SPÅ I HÄNDER

2010-08-24 ? 16:30:57


Erika
hade värsta partytricket igår. Hon kan spå i händer.
Jag minns inte ordagrant vad hon sa till mig, men hon sa att:
* Jag har en ganska tydlig livslinje som grenar sig i början - vilket betyder att jag är rastlös
* Min livlslinje är lång, men har små avbrott - vilket betyder att jag kommer drabbas av en del olyckor/sjukdomar i livet
* Min karriärslinje är tydlig och börjar tidigt men är inte så lång - vilket betyder att jag kommer att komma på tidigt vad jag vill göra, jag kommer ha en väldigt starkt karriär, men den kommer ta slut ganska fort
* Jag är en kreativ person
* Min hjärtlinje tydde på att jag har ett rikt känsloliv
* Jag är en sexuell person
* Jag kommer ha en stor kärlek i livet

Sen sa hon lite saker om min tumme också som jag inte minns så väl.

Det spelar egentligen inte roll om man tror på det eller inte utan det är mest intressant att höra. Och som Erika sa; Det kan nog vara lite bra för en att få höra sådana här saker för att man kanske väcker någonting hos någon. Som om man t.ex. spår någons hand och säger att hon är kreativ så kanske hon börjar tänka: ah men det är jag nog :)
Osv.

Jag ska nog köpa/låna en bok och lära mig jag också!

//Idabod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: